Et nemt og tidsbesparende APV-system
Lav nemt jeres APV med Sikma Cloud APV
Vores unikke APV-system, der er skræddersyet til arbejdet med APV, gør det nemt for jer at lave arbejdspladsvurderinger.
Og med funktionerne til løbende APV er det muligt at slippe for at lave en ny APV hvert 2. eller 3. år.
Med Sikma Cloud APV kan I også nemt selv lave trivselsmålinger.
Klik på videoen her ved siden af og se mere.
Lav nemt jeres APV med Sikma Cloud APV
Vores unikke APV-system, der er skræddersyet til arbejdet med APV, gør det nemt for jer at lave arbejdspladsvurderinger.
Og med funktionerne til løbende APV er det muligt at slippe for at lave en ny APV hvert 2. eller 3. år.
Med Sikma Cloud APV kan I også nemt selv lave trivselsmålinger.
Klik på videoen og se mere.
Sikma Cloud APV sparer tid
- Med ganske få klik oprettes og igangsættes en ny digital APV.
- Medarbejderne besvarer et fagspecifikt APV spørgeskema online.
- Resultatet vises løbende i tabeller, diagrammer og oversigter.
- De unikke funktioner bringer jer hurtigt og nemt fra kortlægning til handlingsplan.
..... nok markedets mest tidsbesparende APV system !
Få en demonstration og oplev, hvor let det er at lave APV med Sikma Cloud APV!
Kom let gennem APV-forløbet med Sikma Cloud APV
Kortlægning
Kortlægningen gennemføres nemt og hurtigt med fagspecifikke standardspørgsmål eller egne spørgsmål. Uanset om der anvendes spørgeskema, dialogmetode eller en anden metode, er der store fordele ved at bruge Sikma Cloud APV.
Vurdering
Den automatiske generering af meget overskuelige problemoversigter, svarstatistik og grafer gør det nemt at foretage vurdering og prioritering af de kortlagte problemer. Med få klik ses resultaterne af APV-undersøgelsen for alle virksomhedens afdelinger.
Handlingsplan
Allerede når kortlægningen er gennemført, har systemet dannet de første udkast til handlingsplaner. Handlingsplanerne opdateres automatisk i det videre APV-forløb og gøres nemt tilgængelige for de ansatte, som lovgivningen foreskriver.
Opfølgning
Funktionerne i Sikma Cloud APV gør det særdeles nemt at følge op på handlingsplaner. Påmindelser udsendes automatisk til de ansvarlige, der kan registrere deres aktiviteter direkte i handlingsplanerne, som dermed altid er ajourførte.
Nemt at bruge for alle
Brugervenligt og nemt at anvende for både APV-ansvarlige og medarbejderne, der skal besvare en undersøgelse.
Sparer tid
Løbende visning af resultater i grafiske og overskuelige oversigter uden, at der skal laves tidskrævende manuelt arbejde.
Understøtter hele APV-forløbet
Understøtter hele APV-forløbet fra kortlægning, vurdering og prioritering til udarbejdelse af handlingsplaner og opfølgning.
Styr på lovgivningen
Systemets funktioner og fagspecifikke spørgsmålssæt gør det nemt at afdække alle relevante forhold og opfylde lovgivningens krav til den almindelige APV.
Muliggør dynamisk APV
Mulighed for at gøre APV’en dynamisk og lave løbende APV i stedet for den traditionelle 2- eller 3-årige arbejdspladsvurdering.
Kan også bruges til trivselsmålinger
Med trivselsmålingsmodulet (tilkøb) kan der laves regelmæssige målinger af medarbejdernes trivsel.
God support og sikkerhed
Opstår der behov for hjælp, yder vi god og hurtig support, uden at det koster ekstra. Vi sørger for alt omkring sikkerhed, oppetid, sikkerhedskopiering og systemopdateringer
Få en demonstration!
Få en demonstration og oplev, hvor let det er at lave APV med Sikma Cloud APV!
Virksomheder og organisationer der bruger Sikma Cloud APV
Sikma Cloud APV anvendes af såvel store som små virksomheder og organisationer. Se eksemplerne nedenfor.
Og så anvender vi selvfølgelig også selv Sikma Cloud APV, når vi laver APV for de kunder, der benytter sig af vores konsulentløsninger.




































